Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ingen som vet om det är okej att hunden äter pinjenötter?
För det gör Izor, han som inte är så intresserad av något annat människogodis vill gärna att jag ska råka tappa pinjenötter så att han kan äta upp.
Man ska väl inte ge jordnötter till hundar, men är det samma typ av nöt?
Dyrt och onödigt, tänker jag. Även om det inte är svar på din fråga.
Jag skulle ge hundgodis istället, och vara glad över att hunden inte är intresserad av allt som går att äta.
Pinjenötter är väl för övrigt inte nötter eg, utan kottfrön.
Jo, det är skönt att inte ha en bull/glass/mm-ätande hund. Fast ett och annat chips slinker ner, speciellt när lillmatte eller husse inte upptäcker i tid att det tappats på golvet.
Inte så att jag tänkte mata honom med pinjenötter, mera använda som riktig oväntad belöning liksom.
Hästmänniskan Jag har utbildat alla mina åtta hästar själv. En var iofs inkörd när jag köpte henne, men resten har jag fött upp själv eller köpt som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.