Piggsvinfara

landsbygdsbo

Trådstartare
Det är en jäkla tur att vi inte har piggsvin här hemma i Sverige
image-918066-galleryV9-ohwf-918066.jpg

Yep, Hundar har en tendens att forsoka ge sig pa piggsvin igen, och igen, och ... Har de en gang fatt nagra hullingar brukar de forsoka ta dod pa "fienden" varje gang det finns en innom lukt avstand ... och det blir samma resultat varje gang, sa som bilden visar.:crazy:

Yep, Hundar har en tendens att forsoka ge sig pa piggsvin igen, och igen, och ... Har de en gang fatt nagra hullingar brukar de forsoka ta dod pa "fienden" varje gang det finns en innom lukt avstand ... och det blir samma resultat varje gang, sa som bilden visar.:crazy:
Japp - min ena heeler stack sig på en kotte en gång och efter det hatar hon dom :nailbiting: Tack och lov möter vi bara såna där hon är i koppel.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Viva
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 619
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 054
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar