Jättesnyggt!Igår vågade jag!
Visa bifogad fil 135478
Planen är att låta det läka ordentligt och sedan ha en guldring där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättesnyggt!Igår vågade jag!
Visa bifogad fil 135478
Planen är att låta det läka ordentligt och sedan ha en guldring där.
Tack!Jättesnyggt!
Snyggt! Men du har ingen rook, däremot en flat och en forward helix i det örat. Rook är genom vecket i örat.. här är min rook!Fick hem lite nytt och bytte ikväll (bla bågen i rooken som bråkade lite därav illrödheten) men behöver lite tips!
Ska byta tragusen till en sån med 3 kulor i ett som jag har på annat ställe redan (läkstav där nu) men vill byta kulan längst upp i looben i samma öra men till vad?!
Ska göra en forward helix till under den som redan är också, ska bara lyckas få tid till piercaren - jag är absolut inte så tuff och modig så jag gör nåt själv inte
Kul med lite liv i tråden igen!
Visa bifogad fil 135597
Snyggt! Men du har ingen rook, däremot en flat och en forward helix i det örat. Rook är genom vecket i örat.. här är min rook!
Visa bifogad fil 135627
Gammal bild, töjningarna är numera 10mm+6mm+6mm och det finns även två helix i det örat!
Ring!Ni som har forward helix, hur lång stav har ni? Mina kortaste är 6mm och de är på tok för långa
Do it! Men vänta tills dina helixar är lite gladare igen..Så nu funderar jag på att börja töja lite också
Jag har suttit och letat smycken halva dagen men jag hittar inget som är wow utan att töja över 8mm och så stort vill jag inte ha men ja, allt annat måste få en chans att läka ordentligt först för annars slutar det med att jag får plocka ut allting igen som förra gången nästa gång jag blir sjukDo it! Men vänta tills dina helixar är lite gladare igen..
Längesen jag kollade smycke.. men har du kollat hos ornament? Dem har fina pluggar i natursten, ametisterna är , och dem finns från 4mm, dem har även andra material från 3-4mm.Jag har suttit och letat smycken halva dagen men jag hittar inget som är wow utan att töja över 8mm och så stort vill jag inte ha men ja, allt annat måste få en chans att läka ordentligt först för annars slutar det med att jag får plocka ut allting igen som förra gången nästa gång jag blir sjuk
Jag är löjligt kräsen så dessa är de enda jag har hittat som jag gillar Den runda finns i liten storlek, men då är den inte finLängesen jag kollade smycke.. men har du kollat hos ornament? Dem har fina pluggar i natursten, ametisterna är , och dem finns från 4mm, dem har även andra material från 3-4mm.
Inte min stil, men jo de flesta tunnlar blir snyggare i större storlek!Jag är löjligt kräsen så dessa är de enda jag har hittat som jag gillar Den runda finns i liten storlek, men då är den inte fin
Visa bifogad fil 136083
Inte min stil, men jo de flesta tunnlar blir snyggare i större storlek!
Att tänka på, oftast får man en mindre trevlig lukt från hålen med smycke i metall, naturmaterial är att föredra då.