Piercingar

Sv: Piercingar

Puttar på tråden och frågan samtidigt, vet nån om liknande denna finns att beställa ågonstans, i ben eller trä i 4mm? På barbella finns den bara i 8mm. :cry:
Image

kl

Någon som har haft eller har anti-eyebrows?! Har ni valt Skindivers eller DA?
Kan man få tag i smycken som ser ut som vanliga kulor (sådana som oftast sätts i vanliga surfacepiercingar) på dermal anchors eller är det alltid de där platta diskarna?

Blir lite nojig över just den här piercingen eftersom det känns som om det hade varit ett otrevligt ställe att få en piercing utsliten på :( men har alltid tyckt det är så himla fint...

Senast ändrad:

Snyggt öra!

Jag har äntligen kommit mig för att börja töja ett av mina hål i öronen nu, har minsta sorten av sånadär spiraler i nu äntligen, heja^^ Ska väl bli en 6a eller 8a tillslut :)

//r

Scandi: Ja det ska finnas "Vanliga kulor" till DA också..Men finns ju så mycket annat snyggt än en "tråkig" kula att sätta i en DA! :D

Strawberrysylt: Tack! Min blir max en 8 om jag får för mig att fortsätta en dag, smycket jag har finns i 8 också ;) Hehe..Men jag har aldrig töjt med spiral..

Okej, det är en 6a du har just nu då eller?

Förresten ngn som vet vart jag kan hitta en vanlig simpel rak stav som är 1,2 x 18 mm (16 mm lång funkar ev också)?? Så svårt ska det väl inte behöva va tycker jag?! I stålfärg.

//r

Ska ha staven i bröstvårtan.. men har kommit på att 18 blir för långt.. den som jag har i ena nu (den enda raka staven jag har) är 18 (iaf när jag mäter^^) och den är lite lång.. så två stycken stavar som är 16 mm * 1,2 mm och i "vanlig stålfärg" ^^ skulle jag vilja ha! Borde inte vara för mycket begärt, tycker jag?

//r

Jag är såå sugen på att göra nya anchors. :( Jag råkade ju dra ut två stycken av tre.
Så nu ser jag ut som om jag blivit bortförd av aliens i och de fina ärren i nacken. Vet någon om man kan göra anchors ovanpå ärr?

Ska ha staven i bröstvårtan.. men har kommit på att 18 blir för långt.. den som jag har i ena nu (den enda raka staven jag har) är 18 (iaf när jag mäter^^) och den är lite lång.. så två stycken stavar som är 16 mm * 1,2 mm och i "vanlig stålfärg" ^^ skulle jag vilja ha! Borde inte vara för mycket begärt, tycker jag?

//r

Har du 1,2 i brösten? Mina är 1,6mm och jag har böjda stavar..
Så långa stavar finns nog vanligtvis mest bara i 1,6mm skulle jag tro..=/

Japp, jag har 1,2 =) Den långa, raka staven jag har nu köpte jag på en marknad.. Jag har en böjd stav i det andra bröstet, men jag vill ha en rak, tycker den böjda bara fastnar i överallt, sjukt störigt!! Har koner på som är spetsiga, är väl lite därför de fastnar med, men jag vill ha dem ju.

//r

Japp, jag har 1,2 =) Den långa, raka staven jag har nu köpte jag på en marknad.. Jag har en böjd stav i det andra bröstet, men jag vill ha en rak, tycker den böjda bara fastnar i överallt, sjukt störigt!! Har koner på som är spetsiga, är väl lite därför de fastnar med, men jag vill ha dem ju.

//r

Aha!
Jag bytte mina idag! :D Så nu har jag svarta snygga smycke i alla piercingarna!! :)

Jag har lite många piercinger.
Har i tunga, naveln, näsan, ögonbryn, läpp. Och då har jag 3 lobe, 1 helix, 1 tragus och 1 conch i höger öra och 5 lobe och 2 helix i vänster öra. :)

390751_3044162547930_1379102712_3190591_1492550406_n.jpg

388789_3044163907964_1379102712_3190592_2024164795_n.jpg

Och ett wierd bild av jag :p
384828_3044295071243_1379102712_3190619_17875339_n.jpg

Skitsnygga piercingar och skitsnygga tjejor! Jag är en jäkla fegis, först när jag var 20 som jag tog hål i öronen (någon månad sedan nu) samt slog på stort och fixade en navelpiercing, tyvärr ingen bild... :(

liiite sugen på bröstvårtan efter att pojkvännen skaffade sin! :love: Men tror inte jag skulle klara av det haha. :o

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 584
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka