nightcrawler
Trådstartare
Finns det någon här som har en sk daith-piercing? Tycker ni det fungerar? Har problem med huvudvärk i perioder och funderar på att testa. Så är nyfiken på andras erfarenheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Currently, daith piercing cannot be recommended as migraine treatment because of the lack of scientific evidence, the unquantified rate of failure and the associated risks with insertion.
Om det inte är migrän du har är det nog ännu mindre idé. Har aldrig sett någonstans att det används mot annan huvudvärk.Eftersom en del upplever att dom blir hjälpta så känner jag att det kanske inte är helt och hållet humbug. Sen om det är placebo eller inte det har ingen betydelse. Jag vill veta vad andras upplevelser och erfarenheter är.
Det är mestadels kraftig spänningshuvudvärk. Migränen har jag inte så stora besvär av. Jag fick uppfattningen att det var även för spänningshuvudvärk.Om det inte är migrän du har är det nog ännu mindre idé. Har aldrig sett någonstans att det används mot annan huvudvärk.
Jag känner inte igen det. Och den kallas för migränpiercing. Men det utesluter ju inte att någon har den mot spänningshuvudvärk.Det är mestadels kraftig spänningshuvudvärk. Migränen har jag inte så stora besvär av. Jag fick uppfattningen att det var även för spänningshuvudvärk.
Ska snoka lite till innan jag bestämmer mej. Mest troligt så blir det inget mer än funderingarJag känner inte igen det. Och den kallas för migränpiercing. Men det utesluter ju inte att någon har den mot spänningshuvudvärk.
Något jag reagerat på när jag läst folk som gjort den är att en del fått besvärliga infektioner i piercingen. Så jag vet inte om den delen av örat är svårare att pierca?Ska snoka lite till innan jag bestämmer mej. Mest troligt så blir det inget mer än funderingar
Kan nog vara lite krånglig. Ska jag va ärlig så vet jag inte ens om det går på mej. Tittade efter lite igen och på mej sticker det inte ut så i örat så som det gör på alla bilder. Infektioner brukar väl oftast vara för att man inte har skött det som man ska och inte låtit bli att pilla med mera. Fast det kan ju bli ändå om man har otur.Något jag reagerat på när jag läst folk som gjort den är att en del fått besvärliga infektioner i piercingen. Så jag vet inte om den delen av örat är svårare att pierca?