Picasso for horses?

norpan85

Trådstartare
Nån som vet nått om dom terräng skydden? Har aldrig hört talas om dom innan , men dom verkar bra...å inte så jätte dyra.hitta dom på www.awom.se
Nån som vet??

Sv: Picasso for horses?

Jag har dem. Beställ i tid, för spanjorer är inte att lita på... Tog evigheter innan jag fick dem.
Annars är det rejäla och bra skydd. En stålskena av carbon (används bla till lättviktsflygplan, mao väldigt starkt men ändå lätt) skyddar böjsenan båda fram och bak. Väldigt bra spännen som inte behöver tejpas.

Fullblodet fastnade en gång med framskyddet mot kanten på hindret och på att stupa på näsan. Använder inte framskydden sen dess men bakskydden funkar super (de hoppar ju inte på det sättet att man kan fastna så som vi gjorde). Men det beror ju på vad man har för häst, fullblodet hoppar gärna tajt.

Helt vattenavvisande och lätta att spola av.

OKej tack! :)
Va har du för strlk på fullblodet?
Har ju gått å blivit hästägare nu igen =)
Är också ett fullblod, är lite osäker på storleken eftersom han e ju inte jätte kraftig, tänkte så dom inte är jätte stora i Full? Tog det lång tid innan du fick hem dom??
Många frågor nu =)

Jag har picassos skydd och tycker verkligen att dom är jättebra. Har skrivit det många gånger här på forumet och rekommenderat dem.
Har pratat med tjejen som har agenturen och hon tog över den vid årskiftet och sen hon tog över så är det väldigt snabba leverenser.
Fick mina på ett par dagar.
Har bara positiva erfarenheter av dem. Dom sitter super, är snygga, och framförallt väldigt lätta.
Kan varmt rekommendera dom.:bump:

Helt normala tror jag. Jag har en liten stor häst och har small fram och medium bak, men hon var himla bra tjejen som säljer dom, och hon rider och tävlar själv, så hon kan hjälpa dej med storlekarna.
Lycka till.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka