Piaff helskodda från B*rjes.

H

Hannzo

Någon som har dom?
Hur är dom isåfall?
Har beställt ett par, golden sand. :love:
& vill gärna veta vad ni som har/har haft dom tycker om dom.

har sådana hängandes i garderoben :smirk: och tycker inte alls om dom. små i storlekarna och konstig modell. mina är i stl.36 tror jag. väldigt tajta i midjan även fast jag är ganska smal. :mad:

Jag har dom, fast Herr.
Jag är nöjd med dom, med tanke på priset.
Lite korta i benen, men annars OK.

Sömmarna kan vara lite ojämna i kvalitet, men det är ju bara att ta fram nål och tråd.

Jag hade dem ett tag.Inget att rekomendera, De var stora i storleken, hängde i baken, gick sönder sömmarna lossnade, blev hål, nej blä :(

har ett par mörkblå och jag e jättenöjd...
d goaste jag har..
med tanke på priset så tycker jag att dom har hållt sig väldigt bra...
lite korta i benen kanske men...jaja...inget att hänga upp sig på...

Jag har ett par nougatfärgade (Piaff full seat) och tycker att dom är jättesköna. En aning stora i midjan men i övrigt är det inga fel på dom. Jag har haft mina nästan dagligen i 1,5 år utan att få några hål el andra "skavanker" på dom. Helt klart prisvärda !!!

Jag tyckte dom var skumma i storlek. Hade mätt och tittat över storlekarna och sådär, men de var ändå för stora i midjan och kändes typ "pösiga". I oförsig satt de rätt så okej första gången jag testade dom, det var sen då man använt dom yttligare någon gång som de kändes mkt större.

Men hade jag beställt mindre storlek, har jag fått för mig att de ändå inte skulle passa, tror jag. De kändes helt enkelt skumma i storlekarna..

Det var även någon söm som lossade bland de sista gågnerna jag använde byxorna. Sedan så sålde jag dom för runt femtio-
lappen på en bytardag i stallet.

Jag vet att det inte är mkt pengar det handlar om, men jag är ändå inte riktigt nöjd med mitt köp.. :(

Att beställa ridbyxor från börjes är som lotteri. När jag var där nere provade jag 4st likadanna i sammastorlek och modell. Och alla var ganska olika, både i kvalitet och passform.....
Sen är modellerna välldigt olika, i en modell var 34 för stora och i nästa velade jag mellan 38/40.
Så därifrån beställer jag inga ridbyxor längre utan vill jag ha nya får jag åka ner.

Fick hem dom i förrgår. O fy va osköna. Jag trodde dom skulle va som mina Piaff vanliga ridbyxor.
Men det var tunt obekvämt tyg, stora i midjan, knäppningen vid bena var inåt, korta i benen. Inte ens golden sand färgade utan snarare GULA. Nej, ush. Ska skicka tillbaka dom o köpa här i stan istället. :mad:

tråkigt att du inte gillade dom...
själv ÄLSKAR :love: jag mina...
och att knäppningen längst ner på benen e inåt fattar jag inte varför d e sämre än utåt...men jaja...
hoppas du hittar andra som du e nöjd med... ;)

tråkigt att du inte gillade dom...
själv ÄLSKAR :love: jag mina...
och att knäppningen längst ner på benen e inåt fattar jag inte varför d e sämre än utåt...men jaja...
hoppas du hittar andra som du e nöjd med... ;)

Piaff Full Seat har jag beställt ifrån börjed, ett par vita och ett par Goldensand och jag älskar dom.
Jag köpte dom första året dom kom och då kostade dom bara 299kr för ett par helskodda. Jag tippsade många av mina vänner om dom och dom trivs lika bra som jag med dom.
Dom är mycket bra för att vara ett par budget byxor. Mina vita krympte lite, men inget märkvärdigt.

Ett mycket bra köp tycker jag !

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 648
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 114
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30