Photoshop!!

Sandraaa

Trådstartare
Har äntligen fått photoshop 8 :banana:
Nu ska jag bara försöka lära mig hur det funkar oxå, dessvärre är det på engelska men det ska nog gå ändå.. :D
Någon som har lust att berätta lite hur det funkar..? hehe.. :p
 
Sv: Photoshop!!

Bladluz skrev:
vart kan man ladda hem det?
Photoshop är inte ett gratisprogram utan fullversionen kostar ganska många tusen. Photohop Elements finns att köpa (tror även den går att köpa och ladda ner) för ca 1000 kr.

Annars finns ju exempelvis programmet Gimp som är gratis och som det ska gå att göra i princip samma saker i.

/Erica
 
Sv: Photoshop!!

Tack för tipsen, nu ska jag igång och lära mig..:D Synd bara att det är på engelska, men jaja... det får gå ändå..:P
 
Sv: Photoshop!!

inte jag heller.. Har precis lyckats "klippa ut" själva motivet jag ska ha men hur fasan får man det till en annan bakgrund??
 
Sv: Photoshop!!

ja precis.. kanske är lite knasigt att tänka i lager men man lär sig.
man kan ju tabort det man inte vill ha kvar och lägga en bild bakom eller klistra in på en annan bild..

tänk samma metod som man klippte kollage ur veckotidningar och klistrade med limstift i skolan.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 990
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
710
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp