photobucket - argh

tjenixen

Trådstartare
ok, jag har precis suttit o laddat upp nagra bilder pa photobucket - frid o frojd, tills jag vill ladda upp min avatar (viss e den fin :D ). en ynka liten jpeg pa 24k o det gar inte. varfor :confused: nagon som har nagra ideer?
 
Sv: photobucket - argh

ah - jag laste precis mitt inlagg igen - det var visst inte sa tydligt :angel:

mitt problem ar att jag inte kan ladda upp en bild pa photobucket.... photobucket latsas att den har laddat upp den, har namnet, storlek, dimensioner - men visa ingen bild.

men tack anda :)
 
Senast ändrad:
Sv: photobucket - argh

Försöker du ladda upp din avatar från Bukefalos till Photobucket ? eller har du din avatar i din dator ?
 
Sv: photobucket - argh

for tillfallet har jag min avatar pa datorn (bor jag ha iallafall..!). men eftersom det ar pa jobbet sa vill jag hellre lagga upp den pa photobucket o lanka till den darifran. men nar jag forsoker ladda upp den pa photobucket sa funkar det inte - aven om det gar med de andra bilderna jag har provat! grrr.
 
Senast ändrad:
Sv: photobucket - argh

ok, nu provade jag igen - gjorde en ny version av samma bild, dopte den till nagot annat o forsokte sen ladda upp den pa photobucket o da funkade det. suck. naja - det funkade tillslut iallfall! :smirk:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 353
Senast: Disen
·
Övr. Hund Vi var och halsade pa svarfar over natt och jag fick se ett par mycketmarkliga beteenden av hundfolk som jag inte forstar. Forsta...
Svar
8
· Visningar
1 539
C
Hästhantering Hej, jag har en ganska svar och kanske moralfilosofisk fraga, jag har under en tid betraktat en Akhal Tekehingst (3 ar) som jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 919
Senast: sln
·
Hästvård jag rider fn en hast - 8 ar av cob typ, som har vad jag misstanker ar kotledsinflammation i hoger fram sedan tva veckor tillbaka...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: tjenixen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp