Pessoa schabrak i vitt/creme (el. liknande)

M

Mirus

Det riktigt snygga schabraket "Pessoa" gjort som finns i lila, blått och grönt...finns det något liknande det schabraket fast i vitt/ofwhite/creme/beige färg?
Just det schabraket finns väl tyvärr inte i den färgen antar jag.
Hade varit ett snyggt tävlingsschabrak om det fanns i en ljus färg (fast "loggan" är kanske för stor?)

Sv: Pessoa schabrak i vitt/creme (el. liknande)

Vilket är det du tänker på? Det tjocka, typ pad-liknande? Det har jag aldrig sett i vitt... Men väl ett annat mycket snyggt pessoa-schabrak!

Sv: Pessoa schabrak i vitt/creme (el. liknande)

Ja det är det jag tänker på (det tjocka). De finns inte i vitt (frågade i affären), men något liknande detta schabrak fast i vitt/ljus färg.
behöver för alla del inte vara tjockt heller.
Jag tycker bara om designen på det.

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 458
Senast: Nevermind
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
Hemmet Äntligen har vi fått tummen ur och börjat göra huset till vårt. Det var nästan ny rustat när vi flyttade in, men oj vad 3 år med...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: jerseyko
·
Utrustning Yes har börjat fundera på julklapp till lillasyster som ska tävla min häst i hoppning till våren. Hon har ingen tävlingsutrustning vare...
Svar
7
· Visningar
1 748
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka