- Svar: 12
- Visningar: 1 026
Lyssna på Lars Sederholms och Yogi Breisners budord om att rida framåt och i balans, råder Per-Ola Forsberg. Då förstår du om du är på rätt väg eller om något saknas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag ingen uppfattning i sak om detta, men eftersom du har det kan jag kanske tycka att det vore klädsamt att med några fler ord försöka förklara varför du tycker så.Är rätt trött på skitmuppens krönikor. Kan tidningen ridsport inte skaka fram någon bättre?
Är rätt trött på skitmuppens krönikor. Kan tidningen ridsport inte skaka fram någon bättre?
Tycker jag med. Framförallt att inte stressa hästarna i ung ålder, inte hålla på att hetsa de med massor av tävlingar och championat bara för att det ska vara så.Varför? Han är ju både ryttare och uppfödare med framgång! Han har oftast sjukt vettiga åsikter tycker jag.
Har ingen aning om vem personen är men själva krönikan tyckte jag var rätt osammanhängande utan direkt poäng. Eller för luddig, kanske? Rubriken sa liksom mer än texten.Varför? Han är ju både ryttare och uppfödare med framgång! Han har oftast sjukt vettiga åsikter tycker jag.
Han är en framgångsrik uppfödare av hopphästar och tycker till om mångt och mkt. Just denna krönikan var väl inte den bästa . Annars har han en väldigt vettig syn på utbildning och hästhållning. Vet inte varför @Freazer skrattar och tycker att han är en mupp.Har ingen aning om vem personen är men själva krönikan tyckte jag var rätt osammanhängande utan direkt poäng. Eller för luddig, kanske? Rubriken sa liksom mer än texten.
Konstig, osammanhängande krönika med tydligt primitivt mekanistiskt synsätt .
Var den ett svar på någon annans inlägg? Eller bara något sorts "det var bättre förr"-gnäll?
Låter logiskt om den är ett inlägg i en pågående debatt.Var det inte nått inlägg med någon ung hoppryttare som pratade om att hon önskat hon kunde fått lära sig rätt från början som var i samband med denna krönika? Minns inte nu.
Nu blev jag också jättenyfiken och var tvungen att söka ut och läsa hans krönikor i Ridsport, vad är felet?Är rätt trött på skitmuppens krönikor. Kan tidningen ridsport inte skaka fram någon bättre?
någon om att höja ridläraren igen jämfört med tränaren.
Ja, det där måste faktiskt poängteras för många tror att en C- tränare har mer utbildning än en ridlärare.