Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förra året hittade jag det hos Göteborgs kex, men när jag letar i år hittar jag inga. Någon som har några tips?
Nej, jag tänker inte baka egna, för jobbigt för det lilla jag äter.
Jag läste i en grupp på Facebook att någon hittat på Jula av alla ställen.
Jag kollade också nu när jag skrivit i tråden gör att se om det var rätt och om du trycker på produktspecifikation en bit ner så finns en pdf att ladda ner. De verkar vara bakade på rapsolja!Varför kan de inte unna sig att lägga ut innehållsdeklarationen på nätet?
Jag kollade också nu när jag skrivit i tråden gör att se om det var rätt och om du trycker på produktspecifikation en bit ner så finns en pdf att ladda ner. De verkar vara bakade på rapsolja!
https://www.jula.se/catalog/pepparkakor-003057/#tab02
Tack för påminnelsen.Förra året hittade jag det hos Göteborgs kex, men när jag letar i år hittar jag inga. Någon som har några tips?
Jag brukar köpa city gross egna deg. Men då måste man ju kavla ut och in i ugnen. Kanske du vill ha helt färdiga?Förra året hittade jag det hos Göteborgs kex, men när jag letar i år hittar jag inga. Någon som har några tips?
Jag brukar köpa city gross egna deg. Men då måste man ju kavla ut och in i ugnen. Kanske du vill ha helt färdiga?
Hur ser det ut med ikeas pepparkakor? Någon som vet?
Himla trist. Har köpt därifrån ibland förr om åren Ska bli betydligt noggrannare med att lusläsa innehållet.IKEA pepparkakor:
Vetemjöl, socker, margarin (vegetabiliska fetter och oljor [palm, shea, palmkärna, raps, kokos], vatten, salt, emulgeringsmedel [E471], naturlig arom, syra [E330]), invertsockersirap, bakpulver (E500), kanel, ingefära (0,3 %), kryddnejlika, naturlig citronolja.
Kan innehålla spår av ägg, mjölk och mandlar.
https://m.ikea.com/ms/sv_SE/restaurang/?page=single&id=540
Nej, jag är inte intresserad av att köpa deg, jag vill köpa pepparkakor. Ville jag baka ut dem själv hade jag gjort egen deg på smör och det hade inte varit något problem.Jag brukar köpa city gross egna deg. Men då måste man ju kavla ut och in i ugnen. Kanske du vill ha helt färdiga?
Hur ser det ut med ikeas pepparkakor? Någon som vet?
Edit: nej ikeas går tyvärr bort
Jag går inte på marknader och om bagerier varudeklarerar sina produkter utan att jag behöver fråga så kanske jag börjar handlar mer där.Och om man bara vill ha lite pepparkakor bör man inte glömma alla som säjer på marknader och liknande, eller bagerierna.