Pensionat o löp

Lill76

Trådstartare
Vi är ALLTID hemma, men denna semestern ska vi iväg ett par dagar till Kolmården. Tror ni inte att vår tik som inte löpt på 9 månader passar på att löpa nu o kommer att vara lagom i höglöp under semestern....:crazy: Förutom att vi måste betala varsin "box" till henne o hanhunden så är det ju inte så kul för pensionatet att ha en pilsk tik där..... Suck....

Vi är ALLTID hemma, men denna semestern ska vi iväg ett par dagar till Kolmården. Tror ni inte att vår tik som inte löpt på 9 månader passar på att löpa nu o kommer att vara lagom i höglöp under semestern....:crazy: Förutom att vi måste betala varsin "box" till henne o hanhunden så är det ju inte så kul för pensionatet att ha en pilsk tik där..... Suck....
Kolla så att pensionatet överhuvudtaget tar emot tiken, jag har sett flera som säger nej till löpande tikar...

Jo, det är ok för dom - jag förvarnade när jag bokade eftersom jag ständigt drabbas av lagen om alltings jävlighet. Så jag bokade redan från början 2 boxar till hundarna... fast vi haft dom tillsammans dom andra få gångerna vi haft dom på pensionat.

Jo, det är ok för dom - jag förvarnade när jag bokade eftersom jag ständigt drabbas av lagen om alltings jävlighet. Så jag bokade redan från början 2 boxar till hundarna... fast vi haft dom tillsammans dom andra få gångerna vi haft dom på pensionat.
Ja då så! Annars hade det varit väldigt mycket jobbigare att leta rätt på ett ställe där hon kunde vara! ;) Jag är så glad att jag har hittat "mitt" hundpensionat, hunden stortrivs, jag känner ägarna och det mesta går att lösa. Mitt yrväder är inte en sån man kan lämna till vem som helst och vara hundvakt, även om jag själv lite nu och då är hundvakt åt andra så är det svårt att "kräva" igen tjänsterna. Men på "mitt" hundpensionat behöver jag inte känna mig orolig för att någon ska göra sig illa, tappa hunden eller att han ska hitta på något tok. ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 998
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Jag har noterat en förändring i min hunds beteende senaste månaderna. Hon är nyss fyllda 1 år, och har under hela sin valptid sovit bra...
2
Svar
20
· Visningar
15 930
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Någon som varit med om att en hane totalt blivit *störtkär" (förmänskligande uttryck men i brist på bättre) i en tik så att det blivit...
Svar
10
· Visningar
3 191
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Någon här som har erfarenhet? Är ju inte så många vettar som kan sånt här så får bli besök efter årsskiftet tydligen men jag kan ju...
Svar
5
· Visningar
1 366
Senast: Lenis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka