Pegasus mail

oz_joj

Trådstartare
Har pegasus mail som min mailhanterare (eller vad det nu heter). Idag kan jag helt plötsligt inte skicka mail. Har bytt till bredband för ett tag sedan och skickat mail efter det. Idag går de ej iväg och säger:

Pegasus Mail cannot connect to the host you have specified (Unknown).



Make sure that your TCP/IP network driver is properly installed and configured, and that you have entered the correct host details in your Network Configuration Dialog. You should also confirm with the manager of the host machine that it is actually running a server for the protocol you were trying to use (POP3 if receiving mail or SMTP if sending it).



Note: some Windows Sockets implementations handle requests for address resolution in non-standard ways; if everything else appears to be correct and you have entered the host's name in domain name format, try entering it as a dotted IP address instead, or vice- versa

men jag har inte ändrat något.

Någon som har tips på lösning?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 437
Hästvård Någon som har synpunkter och tankar om detta resonemang? @spaderÄss eller nån? Why do ‘cresty’ necks suddenly go rock hard? This...
Svar
0
· Visningar
838
Senast: MonteRose
·
Äldre Jag har en sadel till salu och igår fick jag ett mkt kortfattat mail på engelska, i princip bara vad jag kunde tänka mig att sälja den...
Svar
14
· Visningar
1 454
Senast: avslutat medlemskap
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag funderar jag över Moder Teresas text ”Anyway”: People are often unreasonable, irrational, and self-centered. Forgive them anyway...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp