PayPal betalning

Smurfoff

Trådstartare
Har hittat en vara på tyska eBay, jag bor i Tyskland. Användaren har högsta betyg och inga negativa omdömen. Han sa jag kunde sätta in pengarna på hans paypal konto om det kändes tryggare för mig. Får jag betala en avgift då? Har svenskt konto . Hur hade ni gjort?

Sv: PayPal betalning

Betalar till PayPal konto varje gång jag handlat på ebay (typ standard där) Allt funkar fint.

Får man tillbaka pengarna då om man ej får varan? Kostar de något måste ju ändra valutan från svenska till euro

Jag fick pengarna tillbaka från paypal när ingen vara dök upp när jag beställt från en engelsk hemsida. Det var väldigt smidigt tycker jag, man kan absolut lita på det.

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
323
Senast: Fetaost
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att många är trötta på mina skriverier och gnällande. Men ganska ofta är det berättigat, när man som funktionsnedsatt ÄR i...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 126
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka