Pay and ride är väl ingen tävling?

Mjuff

Trådstartare
Jag har en fråga som jag hoppas få hjälp med av er! :D

Ska rida dressyrallsvenskan div 3 till hösten. Och för att få starta den så får man inte ha startat LA och fått mer än 62%. Tänkte dock börja rida LA framöver och snart finns en pay and ride nära mig. Vore kul att testa LA då, men då kommer ju frågan... räknas det resultatet så jag inte får rida allsvenskan då? (om jag får mer än 62% dvs).

Det känns som att pay and ride inte räknas som tävling, utan träningstävling, så jag tror det bör vara okej, men jag är inte hundra hur reglerna räknas.

Help! :p

Sv: Pay and ride är väl ingen tävling?

Alltså, Pay and Ride är väl att man rider programmen för de aktuella klasserna, som träning?

Ja så har jag tolkat det, att det inte är tävling utan träning. Så då borde det ju vara lugnt att testa. :)

Nepp, P&R är ingen tävling så klart du ska prova ett L:A-program:).

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 480
Senast: Fiorano
·
Dressyr Hej, om några veckor ska jag starta min första dressyr tävling och jag har lite frågor som jag inte hittar något svar på. Så tänkte att...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Nalle136
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
25 063
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka