Pay and Jump

T

TAphoto

Jag ska kanske vara med på en PAJ nästa helg, vad är det man behöver ha med sig då?
Måste man ha nummerlapp?

Sv: Pay and Jump

Det med nummerlapp är nog olika på olika ställen. Ta med en och fråga när du kommer fram. För övrigt så behöver du nog ha med dig vaccinationsintyget. (förutom allt annat då.... häst,sadel, träns ; )

Har aldrig varit med om att man har nummerlapp på en pay n´jump.

Se till att få med din vanliga ridutrustning så klarar du dig bra.
Var välklädd själv. Ta stövlar eller skor och schortchaps, ha inte luva på din jacka eller tröja (säkerheten håller man alltid på)
Glöm inte hjälm och ev säkerhetsväst.

Vaccinationsintyget vill dom nog säkert titta på så ta med det.

Var iväg på pay and jump i lördags, och det enda vi behövde göra när vi kom dit var att betala för de klasserna vi skulle vara med i, och se till att vi blev uppskrivna på startlistan för de klasserna vi ville rida. Inget krav på vaccinationsintyg eller nummerlapp eller licens what so ever alltså. Men precis som någon annan sa, så skiljer det säkert från plats till plats. Så det bästa är nog att ta med sig för i fall, eller ringa och fråga innan man åker dit.

Liknande trådar

Tävling hej jag undrar om icke godkända hästar får tävla i pay and jump eller inte? :)
Svar
7
· Visningar
1 687
Senast: Sirap
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
343
Senast: Rumpnissen
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
591
Senast: tara
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka