H
Hedwig02
Sv: Passier Optimum
Vet du ungefär vad det kostar?
Vet du ungefär vad det kostar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mellan 1200-1500 har jag fått uppgifter om. sadeln får även skickas till tyskland så det tar ett tag.
Skakar liv i denna tråd.
Funderar nämligen allvarligt på att köpa en begagnad passier optimum hoppsadel. Provade den igår och blev häpen över hur fantastiskt bekväm den var! Inte så jättevacker och har några år på nacken. Får köpa den för 1000:- . Den såg ut att ligga helt ok och rörde sig inte under ridturen. Men jag vet inte om den ev är något trång Går de att göra vidare? Tänkte prova den idag också med mattes corr pad under.
Min dominus ligger inte så bra längre och åker fram så den ska jag sälja.
Det går att få den bomändrad här i Sverige oxå om du skulle behöva!
+ Lizzie
Not to worry...den är inte stulen.
Jag köper den av en stallkompis som i sin tur köpte den av en annan tjej i stallet för 1½ år sedan. Tror inte att hon hade stulit den heller. Jag vet att hon tävlade hoppning i den med sin förra häst för 6-7 år sedan.
Skulle gissa att den är 10 år då ungefär om de kom -98.
Jag har förstått att jag har himla tur...men det är jag ju inte så ledsen över.. Gillar den verkligen jättemycket!
Skakar liv i denna tråd.
Funderar nämligen allvarligt på att köpa en begagnad passier optimum hoppsadel. Provade den igår och blev häpen över hur fantastiskt bekväm den var! Inte så jättevacker och har några år på nacken. Får köpa den för 1000:- . Den såg ut att ligga helt ok och rörde sig inte under ridturen. Men jag vet inte om den ev är något trång Går de att göra vidare? Tänkte prova den idag också med mattes corr pad under.
Min dominus ligger inte så bra längre och åker fram så den ska jag sälja.
Grattis till ditt fynd!
Du är en av få känns det som, som upptäckt vilka fantastiska sadlar Passier faktiskt är (skriver en som länge försökt sälja en formidabel Grand Gilbert).
Fast om den är ngt för trång och du lägger en pad under så blir den ju ännu smalare? Visserligen kommer den säkert att ligga still då den hamnar så högt över hästen men inte 17 stoppar du papper i dina skor när de är för trånga???
Grattis till ditt fynd!
Du är en av få känns det som, som upptäckt vilka fantastiska sadlar Passier faktiskt är (skriver en som länge försökt sälja en formidabel Grand Gilbert).