passfråga

kvandi

Trådstartare
Jag har äntligen fått tummen ur o skall registrera min danska import, men nu undrar jag om svenska islandshästförbundet byter ut det danska passet helt mot det fula blåa svenska eller om de bara gör tillägg i originalpasset?

:confused: Nån som vet?

(ledsen om överskriften lurar till gångarts-pass, när det var en tråkig pappers-pass fråga...) ;)

Sv: passfråga

Jag registrerade min islandsimport i Mars iår och fick bara en stämpel om svenskregistrering inuti hans islänskapass.
Så har hästen redan ett pass så tror jag inte de byter ut det

Sv: passfråga

Jag har en finskfödd häst och fick en stämpel med det svenska reg.numret i det finska hästpasset (som är rosa) och ett löspapper med ägarbevis att ha i det.

/Malin

Liknande trådar

Islandshäst Någon som varit med om det och vet vad jag bör göra? Försöker få tag på SIF Avel men det är liksom fler än jag som ringer nu i dessa...
Svar
1
· Visningar
1 112
Senast: Boj
·
S
Islandshäst Allt fler blir irriterade på de otroliga registreringkostnader (8750 kr!!!) :confused: som SIF lägger på att regga en islandshäst efter...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
29 659
Senast: Blossi
·
Hästmänniskan Idag kom så äntligen gammel mannens hästpass från SGC, blev dock väldigt lurig på en sak, på första sidan är det stämplat dublett är...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Trix
·
S
Islandshäst ...eller är det så att folk har svårare för att läsa islandshästens signaler pga att de uttrycker sig lugnare och/eller annorlunda...
Svar
13
· Visningar
1 847
Senast: sambaengi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka