Passar mässingsspännen till allt??

B

Bardot

Som rubrik lyder.
DEt är så att jag letar efter nytt träns + förbygel till hästen men nästan allt jag gillar har mässingspännen. Men jag är osäker om jag ska ta det . För jag vill kunna ha allt på hästen utan att det ser "konstigt ut" Som tex marinblå schabrak med röd o vit passol. Så vad tycker ni? Passar mäsingspännen till allt?? Tacksam för svar!!

Sv: Passar mässingsspännen till allt??

så länge det är mässing på alla spännen så är det snyggt!

okej, även sporrar , stigbyglar m.m`?

strunt i sporrar o stigbyglar, det ska inte vara för extremt.

ok, tycker du det passar till alla sorters färger annars då?

Jag är rätt noggrann med att matcha i övrigt, men slarvar med spännena (Mässing på tränset, silver på allt annat, även bett och föbygel) Är det dödsstraff på det :o? Alltså, tycker ni det ser så hemskt ut att man måste fixa mässing på allt? :)

Jag skulle nog satsa på allt eller inget. Även fast det kankse inte är någonting som "vanligt" folk går runt och tänker på så skulle det reta gallfeber på mig..

*KL*

Jag är jättepetig med det där.
Till alla färger passar det ja.
Men blanda inte mässing och silver.
Dock har jag silver på stigbyglar och sporrar och vissa bett.
Det behöver inte gå till överdrift lixom:P

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 047
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej är lite ny här så är lite osäker på hur man gör men jag har en fråga. Jag och mina föräldrar har tänkt oss att köpa en häst till...
Svar
8
· Visningar
1 502
Senast: Andromedae
·
Utrustning Jag ska köpa nytt bett till min ponny då det vi har nu är för litet. Han har 11,5 i fasta ringar men vilken storlek blir det då med lösa...
Svar
5
· Visningar
1 325
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 423
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar