T
tussan
Finns det några bra övningar för att få en dam som ibland passar i skritten att sluta göra det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ponnyn ifråga är helt frisk och hon passar absolut inte jämt utan det är någonting som hon gör någon gång då och då. Hon är välmusklad och frisk som sagt men väldigt ambitiös och kan ibland bli lite ivrig och det är då som passen kommer.:smirk:
Det där med för mycket tygelverkan verkar ju vettigt och det kan nog vara en grej som spelar in eftersom hon när hon blir ambitiös också blir väldigt ivrig och då har min dotter ibland svårt att inte ta de där genvägarna som oftast blir senvägar men som har blivit mycket bättre då dottern själv märker att inget blir bättre av att använda för mycket hand. M Men det är svårt att inte glida tillbaka i gamla vanor:smirk:
Att dottern själv bara ska konsentrera sig på att själv behålla lugnet och vänta ut henne lite och det brukar fungera toppen om dottern lyckas med det men de är lite lika i temperamentet så i bland blir det lite fel men som sagt det är mycket bättre nu. Att hon också ska rida med så lite hand som möjligt och använda sig av resten av kroppen istället.
Ja de får fortsätta på det dom påbörjat för de är på rätt väg och sedan så måste min flicka lära sig att känna igen när skritten inte är som den ska och försöka lägga in något av det ni tipsat om så tror jag att det löser sig. Tack för tipsen