Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har påskpyntat med ris och någon liten fågel i en blomkruka. Mina syskon med familjer kommer norrifrån på besök så det kommer att bli både påsklunch och påskmiddag, dock olika dagar.
Påskris i morgon kanske, övrigt pyntande får vänta till ledighet på fredag... i morgon ska det inhandlas innehåll till ett stooort alldeles eget påskägg med kvalitetsgodis. Detta ska sedan konsumeras medan jag andaktsfullt följer världscuptävlingarna från Lyon på tv.
Resten av påsken samt hela veckan därpå kommer att ägnas åt omfattande ridning av två styck vackra och pigga hästar, egen träning (måste jogga/cykla bort några kalorier i alla fall), verandafrukostar, trädgårdsarbete och konstrunda. Om det hinns med i påskhelgen eller början av nästa vecka kanske bjuda över några av grannarna på fika också.
Och om vädret blir lite sämre och jag får fart på datorn/modemet, kanske jag ger mig Diablos nya expansion i födelsedagspresent så att jag kan döda några virtuella monster på lediga stunder.
Trädgård & Växter
Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter!
Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.