Signeelisabeth

Trådstartare
Hej ni kunniga!

Jag undrar om det går att få svar på när hästarnas parasiter går i vinterdvala. Dvs min egentliga fråga: när kan jag släppa hästarna på en omockad del av hagen :)

Hej ni kunniga!

Jag undrar om det går att få svar på när hästarnas parasiter går i vinterdvala. Dvs min egentliga fråga: när kan jag släppa hästarna på en omockad del av hagen :)
Det är inte säkert att de gör... Men när det är minusgrader så utvecklas ingen ny smitta i alla fall.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag undrar vad som händer när hästen sväljer för mycket luft? Min häst gör inte det men en kompis häst gör de så därför frågar jag!
2
Svar
22
· Visningar
1 109
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
579
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 406
Senast: Häst_
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
832
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama