cactuspower
Trådstartare
Jaha, nu har jag försökt gå till botten och tänka ut alla möjliga åtgärder till pålles problem med pälssättningen och varför hon just i år verkar ha lite bekymmer detta och verka ovanligt öm i pälsen. Läser då en tråd här på buke där en bukefalist skriver om någonting som heter Pantotensyra som är ett ämne som finns i vissa sorters B-vitamin, det visar sig att Shy Feeder som jag ger nu och har gett i typ två månader inte innehåller någon sådan. Nu undrar jag vilka sorters B-vitamin som gör det.
Förra året gav jag lite alla möjliga sorters B-vitamin, det var Emins, Hippo och Kraffts, i lite olika perioder (tills dess att flaskan tog slut).
Nu funderar jag på vilka märken som innehåller ämnet Pantotensyra och jag undrar också vad det egentligen är. Emins b-vitaminer har jag lite svårt att få tag i, får bli en beställning från Börjes i sånt fall.. Hippos går, men Kraffts är lättare men det verkar som om Kraffts inte inehåller just Pantotensyra.
Jag funderar på Mustans b-vitamin, kan det vara något tro?
Tacksam för hjälpen
Förra året gav jag lite alla möjliga sorters B-vitamin, det var Emins, Hippo och Kraffts, i lite olika perioder (tills dess att flaskan tog slut).
Nu funderar jag på vilka märken som innehåller ämnet Pantotensyra och jag undrar också vad det egentligen är. Emins b-vitaminer har jag lite svårt att få tag i, får bli en beställning från Börjes i sånt fall.. Hippos går, men Kraffts är lättare men det verkar som om Kraffts inte inehåller just Pantotensyra.
Jag funderar på Mustans b-vitamin, kan det vara något tro?
Tacksam för hjälpen