Pannlampor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Isidor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 770
I

Isidor

Jag vet att detta ämne har tagits upp förut men jag är ny här och har läst en del om pannlampor och det är en del som säger att dom på Clas ohlson är bra . Jag undrar vilka efter som det finns några att köpa där .

Jag vet inte hur de på Clas Ohlson är men den jag har är jättebra. Den är av märket Petzl och säljs i sportaffärer. Går att ha halogen-lampa i och ger då jättebra ljus. Kostar visserligen ca 400:-, lite mer än Clas Ohlsons men jag tycker den var värd det...

//Linda

Jag har en från Clas Ohlsson och den är jättebra.
Kommer inte ihåg vad modellen heter, men den har uppladdningsbart batteri. Bara att sätta i sladden, behöver aldrig byta batteri.
Sen har den två olika lampor. En halogenlampa som lyser jättebra, varar ca en timme. Och en annan lampa som lyser svagare och som lyser hur länge som helst.
Kostade runt 200-300 kr.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
365
Senast: Hedwig
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
440
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 214
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka