Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usb-ladd el batteri?Jag har en lumonite compass r och är jättenöjd
Vet att flera här på forumet har den.
Ja, den är superbraJag har en lumonite compass r och är jättenöjd
Vet att flera här på forumet har den.
Usb-sladdUsb-ladd el batteri?
Usb-sladd, men med magnet som bara "klickar fast" och laddar. Enormt smidig. Älskar min, har haft den i säkert 5-6 år nu.Usb-ladd el batteri?
Ser fram emot en recension!!Jag har tittat på lumonite men tycker den är för dyr i förhållande till hur lite jag rider i mörkret.
Har beställt en från Amazon som laddas med usb och har 1100 lumen.
Fått väldigt bra recensioner och mycket bra pris.
Tror den kommer duga utmärkt till mig
Ser fram emot en recension!!
Jag köpte nån random från wish för några 100lappar. Den dög alldeles utmärkt! Men det kan ju dröja innan du får hem den, eller kanske är leveranserna snabbare nu.Får jag låna tråden lite? Tips på budgetlampa? Är ute i mörker max 1-2 ggr/vecka så vill inte lägga för mycket - men ändå se bra förstås
Jag kollade upp det lite när dottern skulle börja rida ut på kvällen på sin medryttarponny förra hösten, och hittade en prisvärd på Jula. Den har flera olika ljuslägen så man kan få olika styrka och olika spridning på ljuset. Sen har vi bara använt den några gånger, för vi bytte hästdag så hon kunde rida dagtid istället. Men vi var nöjda när vi använde den.Får jag låna tråden lite? Tips på budgetlampa? Är ute i mörker max 1-2 ggr/vecka så vill inte lägga för mycket - men ändå se bra förstås
Tack för tips!Jag kollade upp det lite när dottern skulle börja rida ut på kvällen på sin medryttarponny förra hösten, och hittade en prisvärd på Jula. Den har flera olika ljuslägen så man kan få olika styrka och olika spridning på ljuset. Sen har vi bara använt den några gånger, för vi bytte hästdag så hon kunde rida dagtid istället. Men vi var nöjda när vi använde den.
https://www.jula.se/catalog/hem-och...stralkastare/pannlampor/pannlampa-led-018814/
Såndär gammal med turbin kopplad till hästens ben?Själv körde jag cykellampa, var kanon.