Fiorano

Trådstartare
Jag vill jättegärna ha ett Herve Godignon-pannband med guldnitar. Men det tar emot att köpa ett pannband för 600 spänn... Är det nån som vet om det finns en billigare variant men just med breda guldnitar?

hästgallerian har sådana, men där kostar de 670.. jag tror att de brukar ligga där runtikring...

men då finns det ju hur många som helst! :)
Vi har (stenbergs läder) kostar 98 kr. Finns i mörkbruntoch svart med silver- eller mässingsnitar

nej, men vet du vad du vill ha så kan du ringa dit, för de skickar mot postförskott.

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 522
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Fordon Har haft bilen på service och de upptäckte musspillning i bagaget :nailbiting: Är det fällor som gäller eller vad ska man göra? Jag...
2
Svar
31
· Visningar
1 541
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar