Pannband + träns?

Kalinka

Trådstartare
Jag har funderat på att köpa ett blingat otto schumasher (stavning) pannband. Ett böjt med bling på i fyra rader.
Vilka träns/kandar passar med ottos bruna läder?
Jag är ju hopplös då jag vill ha allt i samma nyans... :o Otto-träns/kandar är ju i samma nyans men nu tänker jag lite mer ekonomivänligt såhär till julen... :angel:

Sv: Pannband + träns?

är svårt att hitta något som är exakt samma färg, men leta efter träns som är mörkbruna utan röd ton. vilket är typ omöjligt att hitta nu för tiden.

dock tycker jag inte det spelar någon roll om det inte är exakt samma färg, det syns ändå inte när man rider! och det är ju bara öglorna som syns på det pannbandet, resten är ju blingad.:)

Sv: Pannband + träns?

:crazy: Hmm, det låter ju som om man får köpa samma märke rakt igenom...

Någon som har bild?
Vet ju att ett flertal har ottos pannband....

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 213
Kläder & Bli fin Jag vill hemskt gärna byta ut min gamla slitna ryggsäck till något lite snyggare :angel:. Men att hitta en väska som passar in på mina...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: hagel
·
Utrustning Då jag planerar att skaffa häst igen om några år så sitter jag o kollar på utrustning osv. Gillar att ha en färdig plan för hur saker...
2
Svar
30
· Visningar
2 418
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar