Pannband till rundytt träns...

S

Solosanta

Har sökt i alla gamla trådar utan fått svar på min undran... ;)
Jag tänkta införskaffa mig ett nytt pannband till mitt beställda rundsydda träns, men hur blir det om man använder sig av ett "vanligt"?
Finns det någon här som har bilder att visa? (Rundsytt träns med "vanligt" pannband...)

Är ju väldigt svag för OS-pannbandet, den svängda modellen med en rad kristaller :love:, men hittar inte ngn modell för just rundsytt. Har kikat på Calevo där "min" modell finns, men däremot inte för rundsytt...

Sv: Pannband till rundytt träns...

går att specialbeställa os pannbanden så dom passar till rundsytt. fråga skara hästsport!

annars funkar det med vanligt pannband också, så länge det är ett träns. kandar blir oftast för mkt att få igenom öglan..

Ok, tack för detta! Har varit i kontakt med Skarahästsport...
Du eller ngn annan har ingen bild på ett rundsytt träns med vanligt pannband??

japp här har du en bild :)

080407028.jpg

Åh, tack..
Det var ju inte så tokigt...:)

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 050
Senast: shia
·
Utrustning Letar efter ett nytt träns till min grabb, och börjar bli lite frustrerad. Det som följde med honom är ett gammalt körträns, av helt...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 452
Senast: Sanibel
·
S
Utrustning Har ett OS träns i som hänger i sadelkammaren där hemma som jag funderar på att sälja. Men minns inte modellen eller vad jag gav för...
Svar
1
· Visningar
1 014
Senast: Daisy
·
Utrustning Har tänkt införskaffa ett nytt träns, och har nu bestämt mig för att det blir ett Rambo Micklem multibridle (tråden om just det påminde...
Svar
3
· Visningar
1 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka