pannband med pärlor!

LLaika

Trådstartare
Jag är en riktig sucker för pärlor, och nu är jag ute efter ett pannband i svart läder med pärlor på. Någon som sett det? Vet att det har funnits från OS, men det känns lite väl dyrt.

Sv: pannband med pärlor!

Jag har ett pannband med pärlor som inte kostade speciellt mycket, det har någon form av metalldekoration mellan pärlorna. Kan kolla upp imorgon vad det var för märke :laugh:

Jag har ett från Knights, kommer inte ihåg vad det kostade men det var inte många hundralappar iaf!
Kan leta upp bild om du vill?

Var ute i stallet en runda nu på kvällen så passade på att ta in panbandet då;)
Så här ser det ut, dock är det glansiga på pärlorna bortslitet efter allt användande.
_MG_0505.jpg

Vet inte riktigt om det var det som du sökte men men..:)

Jag har OSpannbandet, svart med vita pärlor som du beskrev. Tycker själv att det inte var så fasligt dyrt för att vara ett OS :)

213ko4.jpg

Det får du gärna göra! :)

KansiBansi: Det var snyggt! Men om du haft det länge så är väl risken att det inte finns kvar?

bejkonfis: Skitsnyggt :love: Hur mycket kostade det?

Annars är ju pärlpannband det som är absolut enklast att göra själv!

Köp något billigt pannband. Plocka ur existerande dekoration och limma i ett pärlhalsband. Superenkelt! Vill man sedan ha någon metalldekaration också så finns det att köpa på pysselshopar på nätet.

Jag har gjort flera stycken själv som blev kanonbra!

Bild013.jpg

A3.jpg

Pannband4.jpg

Riktigt snygga! Gillade de två understa bäst. :d

Jag är så otroligt dålig på att pyssla :o
Allt blir bara snett och dåligt, men man kanske borde göra ett försök :p Dina var riktigt snygga alla tre!

Ohh så fina pannband du har gjort Saigon! Speciellt det understa för jag älskar rosa.. :love:
Vilket lim har du använt?

Jag har två stycken!

har köpt mina på my one.
kan fota dom sen när jag kommer till stallet

Och dom var inte fasligt dyra heller 2-3 hundra har jag för mig!

Jag har gjort de där själv och kommer kanske göra något fler med pärlor i framtiden :) Skicka PM om du är intresserad! De är skitsnyggt irl ;)
31993071.jpg

Här kommer bilderna!
Dom är mycket finare i verkligenheten!

Svart/ Vitt med bling
180771_492618613726_741848726_6102827_6875603_n.jpg

Rosa/Brunt med bling
168643_492618723726_741848726_6102830_7499903_n.jpg

Märket var capriol.

Jag är så otroligt dålig på att pyssla :o
Allt blir bara snett och dåligt, men man kanske borde göra ett försök :p Dina var riktigt snygga alla tre!

Haha, det är jag också :D Tror faktiskt att jag är en av världens sämsta pysslare :rofl: På fullaste allvar.... Men dessa pannband går inte att misslyckas med eftersom att pärlorna redan sitter på tråd. Det är bara att limma dit halsbandet.

Så pröva du! :banana:

Då kanske man borde försöka ändå :D Får se till att hitta den perfekta storleken på halsband bara, ditt passade ju perfekt!

Noen pannebånd jeg har laget. Jeg syr fast perlene også. Synes det blir penere enn å ha limrester mellom. Dessuten sitter de også bedre da.

panneband_blue_moon.jpg

panneband_plum.jpg

panneband_silver2.jpg

panneband_silver_silk.jpg

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 307
Övr. Hund Är det någon som vet var man kan köpa en liten, gärna billig fodertunna med ordentligt tättslutande lock? En fodertunna passande typ 2kg...
Svar
9
· Visningar
808
Senast: Flavor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka