pälstäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bellson_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 2 524
B

Bellson_

jag såg en häst på en tävling i helgen som hade ett "päls"täcke med hel hels. det var helt svart med en guldig kant rund och det var jättetjockt och varmt. jag vet inte vad det var för material eller vart man kan få tag på det, någon som vet? jätte tacksam för svar! :bow:

Sv: pälstäcke

Täcket du frågar efter är nog ett minkfleecetäcke.
Detta säljs av min sponsor, "Sverigetäcket", på www.ryttargarden.com.
Gå in på innetäcken så hittar du det där.

Jag har själv ett sådant, det är svart med vinrött/guld kantband.
Det har halvhals och knäpps med karborreband på bogen.
Materialet är superhärligt, samma egenskaper som fleece fast tjockare och mysigare!

Reko. starkt!!

MVH Sia

Jag har sett minkfleece på flera ställen, men det enda jag kommer ihåg på rak arm är på Eko, där fanns svarta och blå, om jag minns rätt. Mysigt!

hm, vart hittar man Eko? :confused: sökte på google men hittade inget som hade med hästar att göra..

Jag köpte mitt på eko för två är sen. Tror det kostade ca 500?

Det är blått med guldkant runtom, Helhals. Märket är svea sverigetäcken, men det finns inte på hemsidan som är länkad till i denna tråd. Kan lägga upp en bild senare ikväll om du vill?

ja det får du gärna göra :bump: men är "Eko" den affären som är länkad i denna tråden?

Nej eko är en helt vanlig affär, där det finns allt från husgeråd till hästsaker i stort sett. Finns i de flesta städer tror jag? Köpte mitt på eko i borås iaf. www.ekostormarknad.se är adressen till hemsidan.

Lägger upp bilden sen när jag kommer hem, blir nog rätt sent :smirk:

Ja alltså hmm...:angel:

Glömde kameran hemma igår, tänkte att jag skulle ta bild imorse istället, men då glömde jag den igen! :o

SKA ta med den ikväll när jag tar in hästarna. Lägger in det som påminnelse på mobilen nu

haha:rofl: de är lungt! men jag var inne på Ekos hemsida men det går ju inte att beställa därifrån:cool: och jag bor inte nära någon av butikerna:(

tack så mkt :bow: det såg jättefint ut, det var ett sånt jag såg på tävlingen:) måste nog köpa mig ett sånt :d

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
918
Senast: Bison
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka