Pälsfällning

K

kvotenur

Är det normalt att en häst börjar fälla, men sen stannar upp i fällningen utan att ha fällt klart?

Sv: Pälsfällning

Jo, vad jag har märkt iaf, Min har precis slutat (inte helt iofs men fäller långt ifrån lika mycket som innan) efter att ha fällt som bara den men han har fortf ganska mycket kvar :)

Sv: Pälsfällning

Min förra fällde alltid lite grann i jan-feb och sedan rasade resten av i april-maj. Min nuvarande började fälla för ett par veckor sedan och det har bara eskalerat så det lär inte bli någon paus i hans fällande. :)

Liknande trådar

Hästvård Min häst har slutat tycka om att bli ryktad. Hon har alltid stått som ett ljus men nu vill hon inte alls. Först trodd jag det berodde på...
Svar
15
· Visningar
1 288
Senast: Sootie
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 377
Senast: Stergo
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Min häst skulle skos nästa vecka men tyvärr så har hovslagaren fått förhinder. Därför kommer han skos en vecka senare som blir 9 v...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka