Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
90% av dom som grott i min mögliga jord är därifrån! Både mixpåsar och fröäkta. Så än så länge törs jag säga att de är braHar nån beställt från palettblad.com? Är de bra?
Jag tycker också de är bra! Köpte mina fröäkta frön därifrån och de grodde nog allihopa.Har nån beställt från palettblad.com? Är de bra?
Vi hade plantbytar dag på jobbet i november tror jag det var och jag fick med mig en palettbladsstickling hem. Jag är hon med de svarta fingrarna som går under smeknamnet "blom-hitler" bland kompisarna så döm om min förvåning när den både överlevt och växt!
Men hur får man den att bli buskigare och liksom grövre? Den har bara blivit hög och gaska ranglig tycker jag.
90% av dom som grott i min mögliga jord är därifrån! Både mixpåsar och fröäkta. Så än så länge törs jag säga att de är bra
Jag tycker också de är bra! Köpte mina fröäkta frön därifrån och de grodde nog allihopa.
Var klipper man? Jag har verkligen noll koll!Man klipper dem. Där man klipper delar de sig i två "grenar".
Var klipper man? Jag har verkligen noll koll!
Min sambo skulle hålla med.
Tack!Man klipper precis ovanför ett bladpar. Det du klipper bort kan du sätta i vatten så får det rötter och du har en ny planta.
Alltså, de flikiga med prickar Har du kvar dem eller säljer du?Försökte fånga mina mörka fröisar på bild, tycker de är så himla läckra!
Visa bifogad fil 70028
Jag har kvar allihopa, de är ju något skumt med dem. Tror det är ngt kvalster som orsakar dvärgväxt? Nu har de repat sig men ibland blir vissa blad jättemärkliga så de är nog något fuffens kvar.Alltså, de flikiga med prickar Har du kvar dem eller säljer du?
Jag har köpt frön. Ska bara orka gå ut och hämta odlingstrågen jag ställde ut i stallet
Nu sover barnet, kanske ett bra tillfälle att gå ut?
Åh så fint! Köpte en Aarti-stickling som på något vis måste blivit blöt, och då den var behandlad med Pyrsol så gick bladen i graven. Stammen lever dock och nya är på väg, så om något år sisådär hoppas jag ha en lika fin Aarti Gillar din Emma också, fint tygMitt Aarti träd
Sen har hälften flyttat ut på balkongen vilket känns skönt. Visa bifogad fil 70692