PÅlagringar = hÄlta????????????????????

M

min_salmiak

Fick ett beslut av agria att min häst blivit undersökt och behandlad för hälta och just hälta täcker ej försäkringen. Men hos veterinären hittade vi en orsak och det va pålagringar. Så jag undrar; går pålagringar under hälta????????:confused:

Sv: PÅlagringar = hÄlta????????????????????

Jag förstår inte vad du menar och frågar efter redit?

En häst med pålagringar kan bli halt... JA

Du menar att försäkringsbolaget har lämnat reservationer på det benet hästen är halt i eftersom den har blivit behandlad där tidigare i sitt liv?

Sv: PÅlagringar = hÄlta????????????????????

Är hästen en travhäst som bara är livförsäkrad? I så fall tror jag att det kan vara svårt att få ut någonting av försäkringsbolaget....

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
464
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 984
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka