Padocksproblem

N

nicken

Jag har ett stort problem. Min padock är isig med stora vattenpölar. Just nu är det bara sandjord som underlag. Finns det något man kan lägga på så dessa problem blir lite bättre?
Sedan har jag en fråga till. Hur gör man avrinning från hagen så att vattnet rinner någon annanstans?

Jag är ingen expert, men om det blir pölar på den så borde den nog dräneras bättre innan du funderar på att lägga på mer sand.

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 273
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
1 961
Senast: Grazing
·
Anläggning Hur stort klarar sig era 700kgs hästar på? Jag vet att det är en omöjlig fråga men någon har väl erfarenhet. Min vuxna ardenner/pre kan...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Luff
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 448
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter