paddar som itne glider??

okej.. för nu har ja såna skumgummi med filt över..(typ) å dom glider skitamkt :crazy:

väldigt få paddar glider om man kan linda benen rätt, har du problem med glidande paddar kanske du skall be någon expert om hjälp och lektioner i att linda ben så att du itne lindar sönder sin häst

lindar rätt hårt, har testat linda hårdare.. men d funkar inte ... vet itne va du har får paddar , men mina var jättebilliga (aldrig mera asså), går itne å tvätta i maskinen heller :mad: men men.. ska testa å linda hårdare :D

Det finns bra paddar i ett geleliknande material. Ser ut som ett fint rutnät, går att kyla för svalkande effekt. Glider garanterat inte. Verkar stötdämpande (enligt tillverkarna), den stötdämpningen kan ju bara verka för slag utifrån...

Men jag tror på produkten som sådan.

Liknande trådar

Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
661
Senast: Smultron
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Mina paddar blir fuktiga ibland när de hänger på boxen under dagen, idag var de rejält blöta! Och i mellanskiktet! Alltså baksidan av av...
Svar
8
· Visningar
731
Senast: AbCdE
·
Utrustning Är det en ny trend att ha en padd under nosgrimman? Det dök upp reklam i mitt fb-flöde häromdagen, och nu ser jag att flera har det på...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka