Paddar som går upp över hasen.

L

Linkan

Någon som vet var man kan köpa paddar, typ transportpaddar som är gjorda för att även skydda bak-hasen :confused:

Jag antar att dom bara finns i affären, inte i katalogen. Jag ska iofs till Globen, får väl hålla ögonen öppna då.

www.ingdams.com
har STORA och TJOCKA paddar..men de e inte hasformade lr vad man ska säga,men du ser ju på måtten om de kommer att nå över hasen lr inte på din häst..tror de e typ 70cm höga om jag inte minns fel
hööks e inte stora ;)

Det var just sånna hasformade som du formulerar det, som jag är ute efter. :bump:

Sånna som är "figursydda" för hasen? Vet du vad företaget heter? Pris?

Liknande trådar

Utrustning Jag fattas en av dessa skydd på sadeln. Den som skyddar kåpan från spännena på gjorden. Kan inte det officiella namnet så det är svårt...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: VincentM
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Har en häst där sadegjorden hamnar långt bak även när sadeln ligger på plats. Har ni förslag på gjordar som hamnar längre fram fast...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: iNHALE
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka