M

MischaMir

Någon som har erfarenhet av denna pad? Tycker den ser snygg ut och att den skulle uppfylla mina krav, men bilden kan ju förvilla!

fick hjärnsläpp hur man länkar bilder men sök denna adressen http://www.bonanzawestern.se/indexbutik.htm

och leta fram

Air Ride
OrthoSport Saddle Pad.

Tack, tack ;)

Sv: Pad

Professional´s%20Choise%20356.jpg
den?

(Har ingen koll på paddar, men bilder :rofl:)

Jag har en häst med rätt mycket manke, så jag tyckte den också passade mina krav.

Jag ville ha en pad som lyfte upp lite och var cutback... Men jag fick lov att skicka tillbaka denna, för den var alldeles för tunn tyckte jag och cutbacken var inte speciellt väl tilltagen... plus att jag tyckte den kändes plastig och undersidan luddade av sig (fällde hår)... Nja... jag var inte riktigt nöjd. Inte utefter det jag krävde...

Men sen beror det ju på vad man letar efter... Jag själv har gett upp! Orkar inte beställa på nätet, det blir bara fel, jag vill känna och klämma först! ;)

Jag vågar nog inte att beställa på nätet, vill oxå klämma och känna! Eftersom de trots allt kostar en del vill man ju att de sedan ska passa! ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 606
Senast: Pratsch
·
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 585
Senast: Magiana
·
  • Låst
Gnägg Såg att det fanns en tråd sedan 2011 där folk skrivit om konstiga/otrevliga provridningar.. Men det var 2011, så varför inte skapa en...
Svar
5
· Visningar
2 510
Senast: ameo
·
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 259
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka