Pad, vilken?

N

*nuthella*

Vill ha en "stummare" pad till min sadel, i lämplig prisklass. Vet dock inte var jag ska leta/hur en sån här pad ser ut. Det fanns en filtpad hos Börjes...?

Sv: Pad, vilken?

Någon som vet något om fiberpaden hos Börjes? Är den något att ha/en sån pad som jag "tänkt" mig?

jag har en sån från börjes, men jag tycker den är för hård, så jag använder en annan mjukare istället.

jag äger två st paddar, en av dom är Börjes Navajo pad, och den andra vet jag inte. Men den är nästan samma som Navajo.
den är också mjuk och väldigt följsam.

mmm, men jag har redan en mjuk, ganska tjock pad, men vill ha en stummare för att sadeln ska ligga bättre. :)

kanske filtpadden är nåt för dig då :idea:

skickar pm

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 260
Senast: Fetaost
·
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
562
Senast: Eloise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur