Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vet inget om just den där du visade!
men jag har iaf en sån här:
den förhindrar sadeln från att glida. är mkt nöjd med den!
jag skulle inte använda en såndär antiglidmatta
den andas väl inte? det måste ju bli skitvarmt under.. :S
Jag håller med Björn, lägg hellre dina slantar på en inpassning av sadeln istället för denna pad. De brukar vara relativt kostsamma beroende på vad man väljer, och de slantarna kan du istället lägga på en inpassning som gör att sadeln fungerar som den ska.
Det verkar väl vara en rätt bra ide att fixa padd tills vidare... Hellre det och att sadeln ligger som den ska än att den ska åka fram hela den tiden som går åt att ta ut sadelprovare, stoppa om, ev. köpa ny sadel!
Nu är det såhär att jag har haft ut en sadelinpassare två gånger, först när jag köpte sadeln (ny) och sen för att stoppa om den och försöka förhindra den att åka fram genom det. Men icke, det är bommen som är för bred. Och nu får jag inte tag på snubben. Pm:a gärna om andra sadelinprovare i Uppsalatrakten för jag är uppriktigt irriterad över hela den här sadelhistorien.
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hästmänniskan Hovskabb, hyperketatos (mallanders/sallanders) samt CPL (kroniskt lymfödem) är rasrelaterade besvär. Man kan INTE säga att det "bara är...