Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag får akta mig för alla möjliga medier, vill INTE veta@lady_vip Akta dig för tråden resten av kvällen för den lär bli full av spoilers!!
Ja, Elisabeth och Jesper!För mig var såklart Elisabeth och Jesper kvällens höjdpunkt. Jag gillar verkligen deras samarbete Sen var ju familjen Hermanson inte på något sätt dåliga, men inte heller särskilt underhållande (tycker jag).
Frågorna tycker jag var, som vanligt, väldigt skiftande. Men visst fick väl de tävlande rätt så höga poäng? Och jag gillade sist musikfrågan, där datt jag och fnissade åt Lindströms utläggning
Något som däremot gjorde mig positivt överraskad var På perrongen. Kanske berodde det till stor del på Peter, som är en av mina absolut största idoler, men det var trivsamt och småkul (och i vissa fall, hysteriskt roligt!)
Jag kunde inte vara mer enig, RESPEKTLÖS var rätta ordet!!!!!Hennes otroligt respektlösa åsikter. Vad jag vet har ingen av de andra hånat Malexander-morden. Eller farit med uttryck som ACAB. Eller uttryckt att män är som utvecklingsstörda barn.
Jag upplever henne som en gapig och skrikig individ med noll känsla och finess.
Turligt nog stänger han ju brödklykan ibland, då går det finfint.
Nejdå men en bra dag kan jag finna Lindström helt ok underhållande, är inget fan bara!
Håller med @Killaloe om att Belinda var bra!
Annars reagerade jag mest över att jag kände igen mig på vägen till Luleå då var jag rätt nöjd!
Hur kan du säga att Göran är tråkig? "Det är kolt där uppe" gjorde att vi skrattade oss igenom resten av programmet. Har knappt slutat än.Jag kunde nästan ingenting. En rolig sak var i alla fall att jag ropade Place de la Concorde utan att ha en aning om vilken del av hjärnan det kom ifrån. Har aldrig varit i Paris och det jag vet om stan är baserat på mitt intresse för Picasso.
Beldina grym. Göran och Anna farliga men tråkiga. Kakan och pappa Kakan underhållande och charmiga.
+1 på det. Jag är väldigt positivt överraskad av att Göran var kunnig och sympatisk.Jag tyckte förra veckan var väldigt underhållande (jag ÄLSKAR Elisabeth ) och så glad för att hon och Jesper vann!!
Dock är jag mycket imponerad av Göran och Anna (?) så jag hoppas nog ändå att även de går vidare som bästa tvåa. Eller ja, beroende på hur duktiga och underhållande resterande par är