På SÖndag

K

Krulidut

vet ni vad jag ska göra för bus då:angel::idea::D

jag red ju ut båda dagarna förra helgen och nu på söndag (på lördag ska jag försöka dressyra i skritt enbart, har kommit fram till att han blir så pigg för att det är jobbigt så att han springer ifrån.) ska bygga en bana över våran STOOORA vall :D den blir så pass stor med stooora svängar osv. så att jag hinner tänka på att korta upp han osv. jag länktar. men enda problemet är att någon måste åka med :angel: håller på och tänker på det.

peppa och tipsa mig för pigg polle?

Sv: På SÖndag

Det är ju givetvis inte bra att ta så snäva svängar att det finns risk att man går omkull, men jag har snarare upplevt att hästen blir ännu piggare vid lång ansats. Eller missuppfattade jag? :)

njaae tanken är att jag mellan hindrena ska göra en volt och samla upp han igen och sedan fortsätta :D :angel: åkern är JÄTTE stor så att kortare vägar skulle jag nog inte klara av :angel: :rofl: jag är ju lite feg med :rofl:

oki :) nej *ska rita* ska hoppa fler hinder :D kanske JÄTTE låånga serpentinbågar :rofl:

16701607.jpg

Ohh gud va roligt! Ska du ta med dig hindrena dit eller hur får du dit dom?

har ingen paddock att rida i så jag brukar rida i den mindre delen av åkern (Där jag är inne ocg vänder och hoppar ett hinder..) så alla hinder står där :) har en grind, massa bommar i alla möjliga färger, ett par oxer hinderstöd och ett gäng vanlihga hinderstöd *_* :D

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 224
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 686
Senast: Lhas
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 993
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat