Mabuse

Trådstartare
Nån som kan tipsa om når bra, gratis p2p-program? Helst utan alltför mycket spyware då... Tack! :bow:

Har använt WinMX förut, men nu när jag försökte ladda ner det så hade det förvandlats till en betaltjänst. :(

Skype tycks vara ett program för internettelefoni, inte fildelning. :confused: Om jag laddar ned TS2, ska jag välja client- eller serverversionen?

Tack för länken - den sidan jag var inne på måste ha varit ett pengagirigt plagiat.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
435
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
444
Senast: ameo
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
278
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama