Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han vann Kriteriet som treåring med sin tränare Karl-Erik "Kacke" Nilsson i sulkyn, Kacke jobbar nu som måldomare på Solvalla + att han har hand om licensutbildningar på Solvalla, kontakta honom så kanske du kan få info om Pamir Brodde!
Har redan kontaktat Brodda stuteri, tyvär så ville de inte säga så mycket.
Har fått veta att han gick till slakt, så begraven där ? Är han verkligen det ?
När jag var yngre samlade jag på bilder på travhingstar och har pärmarna kvar, jag har ett par urklipp antagligen från travronden + Pamir reklam från Annebergs stuteri, om du PMar mig din adress så kan jag skicka dem till dig!
Har ingen avkomma till Pamir men kan däremot berätta att Danny var en av de allra första "passhästar" jag hade hand om i det första stall jag jobbade extra i... Jag borstade och gjorde i ordning honom efter skolan och red en del på honom... Sedan blev han dock såld. Det var så längesedan så mer minnen har jag inte av honom än att han var väldigt snäll. Tyvärr har jag inga kort på honom. Men kul att se gamla stjärnor här
Hejsan. Jag skötte Pamir Brodde hans första år som avelshingst. Han stod då på Lars-Erik Ullberg`s gård utanför Knivsta, Vassunda.
De bilder som är tagna på honom som avelshingst, är tagna där. När jag skötte honom
Pamiren va en m.k.t. energisk herre, och kunde inte stå i stora hagar, då han riskerade att kuta ihjäl sig... Så han stod på dagarna i en liten padock, dit jag red honom barbacka. Han va en m.k.t. snygg och energisk kille. Jag har en del bilder, men måste scanna in dom, om jag får tid skall jag göra det.
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.