Sv: P Brodde!

Han vann Kriteriet som treåring med sin tränare Karl-Erik "Kacke" Nilsson i sulkyn, Kacke jobbar nu som måldomare på Solvalla + att han har hand om licensutbildningar på Solvalla, kontakta honom så kanske du kan få info om Pamir Brodde!

Har redan kontaktat Brodda stuteri, tyvär så ville de inte säga så mycket.
Har fått veta att han gick till slakt, så begraven där ? Är han verkligen det ?

tack så mkt ! :bow:
ska ringa ner någon dag och höra vad han har att säga.

Men finns det inga här inne som själva varit i kontakt med Pamir Brodde, skötare eller dyl ?
Och någon kanske har en bild ?

När jag var yngre samlade jag på bilder på travhingstar och har pärmarna kvar, jag har ett par urklipp antagligen från travronden + Pamir reklam från Annebergs stuteri, om du PMar mig din adress så kan jag skicka dem till dig!

Har du någon avkomma till Pamir Brodde?

jag har en avkomma efter Pamir Brodde, hästen som är på min avatar. Nice Danny heter han :)

någon fler som har hans avkomma ?
Berätta gärna lite i så fall och lägg in en bild ! :)

Jag rider en Avkomma från Pamir Brodde
Managership heter han men kallas "shippen" han är en valack född 1995
som älskar att hoppa:bump:

Har ingen avkomma till Pamir men kan däremot berätta att Danny var en av de allra första "passhästar" jag hade hand om i det första stall jag jobbade extra i... Jag borstade och gjorde i ordning honom efter skolan och red en del på honom... Sedan blev han dock såld. Det var så längesedan så mer minnen har jag inte av honom än att han var väldigt snäll. Tyvärr har jag inga kort på honom. Men kul att se gamla stjärnor här:D

Hejsan. Jag skötte Pamir Brodde hans första år som avelshingst. Han stod då på Lars-Erik Ullberg`s gård utanför Knivsta, Vassunda.
De bilder som är tagna på honom som avelshingst, är tagna där. När jag skötte honom:)
Pamiren va en m.k.t. energisk herre, och kunde inte stå i stora hagar, då han riskerade att kuta ihjäl sig... Så han stod på dagarna i en liten padock, dit jag red honom barbacka. Han va en m.k.t. snygg och energisk kille. Jag har en del bilder, men måste scanna in dom, om jag får tid skall jag göra det.

åh, ser att det är ett tag sen tråden levde nu..Men har du några bilder blir jag jätteglad! :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
419
Senast: Trott
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Pegasus63
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar