Wille

Trådstartare
Jag hittade inget passande prefix för ett ämne. Var postar man ämnen som inte passar någonstans?

Där det passar minst dåligt.

Jag är mycket nöjd med att ha lyckats få bort övrigt-prefixen från allmänt. När jag gick igenom och flyttade de senaste årens trådar under dessa prefix var det nog bara en handfull jag hade lite svårt att placera.

Det blir nu enklare att hitta liknande ämnen än förut när en del låg där de skulle och andra låg under övrigt. Sedan hamnar självklart fortfarande vissa under "fel" prefix.

Vissa ämnen är det inte uppenbart var de passar, men välj vad som verkar lämpligt så blir det nog bra, viktigast är att tråden startas, om det finns ett bättre prefix kanske någon snäll moderator byter till ett bättre prefix.

Vissa trådar passar ibland lika bra under två olika prefix, relations-tv, kan passa både under kultur och relationer.

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
698
Senast: Ceta
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 061
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
620
Senast: NilHe
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka