Övervakningskamera

kvasthulda

Trådstartare
Har ni någon bra modell av övervakningskamera till stundande fölningar?

Stallägarens sto skall föla i april och behöver en kamera som inte mattas för mycket, sändningen skall gå igenom lite väggar ca50m luft med lite träd ivägen.

Kameran som jag hade när mitt sto fölade räckte bara till sadelkammaren;) och det är inget alternativ i det här fallet.

Så har ni erfarenheter av kameror med stark signal så tar jag tacksamt emot.

Sv: Övervakningskamera

Jag har själv varit in på den där sidan, jag kanske är dum men jag hittar inte där inne :P Det går inte och länka direkt till den?

Ändrar, nu var sidan helt anorlunda sen jag var in på den :S Nu hitta jag bättre, haha :o

Puttar lite...

Finns det fler modeller? Min datanörd till man har pratat om lite andra kameror, men han är för tillfället inte hemma... Det lär ju finnas andra trådlösa, lite billigare varianter att koppla upp sig på via nätet?!?!

Jaa det kanske kunde fungera, jag åkte ju direkt till handlare och sa vad jag behövde men fick ändå inte rätt och lat var jag som inte åkte tillbaka med den, fick vackert " sova" i sadelkammaren.
Men ditt förslag kan ju va nåt bara det inte är krångligt att montera

Liknande trådar

Avel Hej på er, undrar om nån därute har info som kan hjälpa mig i mitt dilemma... Läget är som följer: Jag har ett tvåårigt hoppstammat sto...
Svar
6
· Visningar
2 099
Senast: SeagirlM
·
Hästhantering Jag fick igår hem en snäll och trevlig häst som dock inte känner mig eller stallägaren som tar in och ut vardagar. Jag vill känna att...
2
Svar
22
· Visningar
2 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka