Övervakningskamera

Jag använde också en d-link (933L) och ett mobilt bredband men deras molntjänst är under all kritik så nästa gång blir det att köpa en IP-kamera och göra en egen lagringslösning.
Vad har du upplevt för problem med d-links molntjänst? Jag har använt appen Mydlink Lite i flera år och varit nöjd, förhållandevis enkel och smidig konfigurering av kameror och enkelt användargränssnitt i mobilappen. Sen har jag iofs inte använt någon funktion för lagring utan bara använt systemet i realtid.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 283
Senast: mars
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 898
Senast: Sesca
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 036
Senast: KesoNeso
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Fjordingtråden
  • Lösa benbitar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp