Övervakningskamera

Jag använde också en d-link (933L) och ett mobilt bredband men deras molntjänst är under all kritik så nästa gång blir det att köpa en IP-kamera och göra en egen lagringslösning.
Vad har du upplevt för problem med d-links molntjänst? Jag har använt appen Mydlink Lite i flera år och varit nöjd, förhållandevis enkel och smidig konfigurering av kameror och enkelt användargränssnitt i mobilappen. Sen har jag iofs inte använt någon funktion för lagring utan bara använt systemet i realtid.

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver skaffa en övervakningskamera till min gård. Behöver tips på en som går på Wifi, som är batteridriven och klarar av att sitta...
Svar
9
· Visningar
347
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 753
Senast: jemeni
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 594
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 154
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka