Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en lång sadel, och av någon konstig anledning har jag skitsvårt att
hitta oversize-pads? "Sc We" har, men inte mer än 2, och skulle vara kul att
ha fler än 2 mönster.
Jag har också en lång sadel, använder bara Professionals choice paddarna. http://www.profchoice.com/htmldocs/prd/western/prd/axhds.html Det är de enda som räcker till till min sadel. Priset hissnar man av men, det är en skitbra pad och de håller länge. Har man en padliner under så blir den inte äcklig heller.
Ja vad är dom? 36" långa tror jag, alt 34", en jag har är t o m längre än bred.
Då torde den vara 38", då standardpaden är 36" lång (tror jag, eller så är
standard 34")
Snurrigt värre, men dom har "alltid" hetat oversized....
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.