Överdrag till kökssoffa

BuenoBull

Trådstartare
Vad kan man använda för tyg när man ska klä dynan till kökssoffan? Vill ju att det ska vara lite tåligare eftersom det säkert slits på det mycket.
Länka gärna till någon sida eller så som ni vet! :)
:bow:
 
Sv: Överdrag till kökssoffa

Det klassiska är väl att dra fast en trasmatta?! Annars går du in på en välsorterad tygaffär och kollar på grövre möbeltyger. Finns sånna med lite scotchguard-behandling som då står emot fläckar bättre.

De kan visa hur du lättast klär om också.
 
Sv: Överdrag till kökssoffa

Mina föräldrar tog och klädde om kökssoffan m jeanstyg. (tog gamla jeans-byxben och sydde ihop). Mkt tåligt
 

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 189
Senast: LinnK
·
Kläder & Bli fin Jag har kommit till en punkt där jag känner att jag behöver shapingtrosor att ha under klänningar. Jag fullkomligt hatar när...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: pepp
·
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 063
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 735
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp